متفرقه

معرفی 3 نرم افزار برتر برای بازیابی داده های اندورید

زمانی که متوجه می شوید که یک فایل مهم از روی تلفن و یا تبلت شما حذف شده است ، واقعا زمان ناراحت کننده ای خواهد بود. شاید فایلی که حذف شده انعکاسی از لحظه های شادی باشد که قابل بازگشت نیست یا اینکه سندی مهم مربوط به محل کار شما باشد. از دست دادن و حذف شدن ناگهانی اطلاعات یک پرونده در هر صورتی کاملا دردناک خواهد بود.دلایلی که امکان دارد اطلاعات در اندروید یا iOS از دست بروند میتواند حذف تصادفی،نبودن نسخه پشتیبانی،خطاهای روت کردن و یا اختلال در عملکرد کارت حافظه باشد.

بنابراین، اگر متوجه شوید که نمی توانید یک فایل مهم را در تلفن خود پیدا کنید، چه؟ آیا راهی برای برگرداندن آن وجود دارد؟

خب، اینجاست که نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید وارد تصویر می شود!

نرم افزار بازیابی داده اندروید چگونه کار می کند؟

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که با حذف یک فایل، داده های آن به طور کامل پاک نمی شوند. اندروید این فضا را خالی نشان می دهد و فایل را گم شده تلقی می کند. از این رو، شما نمی توانید فایل را ببینید و آن فضا را می توانید توسط فایل های جدید بازنویسی کنید. وقتی آن فضا توسط فایل های اصلی اشغال می شود، می توانید بگویید که فایل شما گم شده است.

از آنجایی که اکثر گوشی های اندرویدی سطل بازیافت ندارند، نمی توانید اطلاعات خود را از طریق آن بازیابی کنید. در نهایت می توان از نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید برای نجات فایل های شما استفاده کرد. این نرم افزار می تواند حافظه گوشی اندرویدی را برای جستجوی صفحاتی که با 0 مشخص شده اند به منظور مکان یابی اطلاعات قابل بازیابی جستجو کند.

علاوه بر این، این ابزار داده های قابل بازیابی را در حالی که فرمت قابل بازیابی به آن می دهد، کنار هم قرار می دهد. همچنین، توصیه می شود به محض حذف فایل، از ابزارهای بازیابی داده استفاده کنید تا شانس بازیابی داده ها نسبتا بالا برود.

به منظور بازیابی داده ها، معمولا سه مرحله ساده وجود دارد:

اتصال موفقیت آمیز دستگاه با کامپیوتر شخصی که نرم افزار ریکاوری در آن نصب شده است

انتخاب نوع فایل به دنبال اسکن

انتخاب فایل های مورد نظر و بازیابی داده ها

در زیر به برخی از نرم افزارهایی که می توانید از آن ها برای بازیابی اطلاعات دستگاه های اندرویدی خود استفاده کنید، اشاره شده است.

Tenorshare UltData

Tenorshare یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات اندرویدی است که می توانید پیدا کنید. ادعا می کند که بالاترین میزان موفقیت را در صنعت دارد و با بیش از 6000 دستگاه از جمله سامسونگ، اوپو، شیائومی، هواوی و غیره سازگار است.

این نرم افزار باعث شده است تا بتوانید عکس ها و پیام های حذف شده خود را بدون روت کردن از گوشی هوشمند بازیابی کنید.حتی اگر پشتیبان نداشته باشید، می تواند ویدیوها، صدا، استیکرها، اسناد و… را در واتس اپ بازیابی کند.

صرف نظر از نوع فایل، Tenorshare می تواند به شما در بازیابی مخاطبین مهم، عکس های ارزشمند از گالری، سوابق تماس و سایر فایل ها در حافظه داخلی کمک کند. برای این کار حتما باید دستگاه خود را روت کنید.

بازیابی اطلاعات در سناریوهایی مانند:

حذف تصادفی

آسیب آب

خرابی سیستم عامل

صفحه نمایش شکسته است

ریشه سیستم

شما می توانید اطلاعات خود را هم از حافظه داخلی و هم از کارت SD بازیابی کنید. همچنین می توانید قبل از بازیابی فایل پیش نمایش آن را مشاهده کنید. وقتی صحبت از جنبه امنیتی شد، این ابزار فقط خواندنی و بدون خطر است، جایی که هیچ شانسی برای نشت اطلاعات یا از دست دادن داده وجود ندارد.

iToolab RecoverGo

RecoverGo برای اندروید یک نرم افزار حرفه ای بازیابی داده های اندروید است که می تواند به شما در بازیابی ۱۱ درصد از داده ها از جمله عکس ها، ویدیوها، پیام ها، پیوست پیام ها، تماس ها، اسناد، تاریخچه تماس ها و غیره کمک کند.

شما به راحتی می توانید با RecoverGo داده های حذف شده یا از دست رفته اندروید را اسکن کنید و با یک کلیک بدون روت آن را بازیابی کنید. از جدیدترین سیستم عامل اندروید 12 و دستگاه های 6000+ مانند سامسونگ، هوآوی، شیائومی، موتورولا، ال جی، اچ تی سی، سونی، گوگل و غیره پشتیبانی می کند.

مهم نیست که گوشی شما در لاک اسکرین اندروید گیر کرده باشد، رمز عبور فراموش شده باشد یا به طور تصادفی داده ها پاک شده باشد، یا حتی گوشی خراب شده باشد، RecoverGo می تواند داده های گوشی شما را فورا بازیابی کند. این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا فایل های حذف شده از حافظه داخلی و SD را پیدا کنید، شما می توانید فایل ها را قبل از بازیابی، پیش نمایش کنید، که کارآمد است و حافظه را ۱۰۰ درصد ایمن و سرعت بازیابی را بالا ذخیره می کند.

Apeaksoft

بازیابی اطلاعات از دست رفته خود از تبلت ها و تلفن های اندرویدی اکنون با Apeaksoft Android Data Recovery بسیار آسان است. این به شما کمک می کند فایل های حذف شده و از دست رفته خود، از جمله پیام های متنی، اسناد، تاریخچه تماس ها، عکس ها و مخاطبین را بازیابی کنید. شما به راحتی می توانید اطلاعات اندروید خود را در رایانه مک و ویندوز خود با یک کابل USB مدیریت و پشتیبان گیری کنید.

چه با خرابی سیستم مواجه شوید، چه حذف تصادفی، مشکل کارت SD، رمز عبور فراموش شده، یا خطای روت کردن، بازیابی داده اندروید به شما اجازه می دهد تا همه داده ها را در هر حالتی بازیابی کنید.Apeaksoft با بیش از ۵۰۰۰ دستگاه اندرویدی سازگار است.

جدا از ریکاوری، می توانید از اطلاعات اندروید خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و گوشی اندروید خود را راه اندازی مجدد کنید. این یک نرم افزار آسان برای استفاده و قدرتمند است که روند بازیابی ایمن و سریع را تایید می کند. این اجازه می دهد تا قبل از بازیابی فایل ها، پیش نمایش تمام داده ها را مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب کنید کدام داده را بازیابی کنید.

شما تنها کاری که باید انجام دهید این خواهد بود که نرم افزار را روی سیستم کامپیوتر خود نصب و راه اندازی کنید، و بعد از آن دستگاه اندورید خود را با استفاده از کابل USB به سیستم وصل کنید و بعد از ریستارت شروع به بازیابی اطلاعات مورد نظر کنید.

نکته مهم این است که باید یک اشتراک مادام العمر و یا یک ماهه برای کامپیوتر خود در نظر بگیرید.

شما همچنین می توانید برای استفاده از خدمات مادام العمر برای ۳ کامپیوتر به سراغ مجوز چند کاربره بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا